poniedziałek, 17 grudnia 2012

Euphoria Blossom odpowiednik


Hej

jestem w trakcie pisania innej notki ale że nie mam weny ani zdjęć więc jeszcze trochę poczeka na światło dzienne:P

Ostatnio chyba nawet wspominałam o tym myślałam o zakupie jakiejś wody perfumowanej, jako że mam ograniczony  budżet nie kupię sobie oryginalnej Euphorii Blossom,(przynajmniej nie teraz), ale ponieważ bardzo mi się ten zapach podoba szukałam odpowiednika tych perfum i można powiedzieć że znalazłam co prawda jest to mała perfumetka i była tania zapłaciłam 23zł, więc nie oczekuję cudów ale jestem ciekawa jak faktycznie będzie pachnieć mam nadzieję że w tym tygodniu dostanę.Wiem tyle ze nawet jeśli się nie sprawdzi nie będę jakoś żałować :)  tak wyglada :

Mam pytanie czy miałyście doczynienia z zamiennikami/odpowiednikami perfum?
jakie były Wasze wrażenia ?
macie jakieś sprawdzone sklepy z odpowiednikami perfum?

P.S

jak tylko mi przyjdą to napisze jak się sprawdzają :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz