czwartek, 9 maja 2013

Miss Sporty Pump Up Booster -recenzja

Hej

dziś recenzja tuszu który posiadam o kilku dni, właściwie zupełnie przypadkowo, bo zamierzałam kupić mój ulubiony z Wibo ale niestety nie było, a że tak stałam przy tych pólkach wpadł mi w oko tusz z Miss Sporty. oczywiście się skusiłam... a jak wrazenia o tym za chwile:)


Opinia producenta:
Mega objętość oraz mega szczoteczka. Zalotne spojrzenie za jednym pociągnięciem. Pogrubia i ekstremalnie podnosi rzęsy. Idealna dla dziewczyn pragnących natychmiastowego efektu pogrubionych, ale naturalnych rzęs. 

Cena 15 zł


Moja opinia:

Pierwsze co zauważyłam to mega duża szczoteczka 


a tak wygląda obok szczoteczki innej maskary
Jeśli chodzi o sam tusz to przede wszystkim zauważyłam sklejanie rzęs  które strasznie mnie denerwuje bo trzeba się umordować żeby jakiś fajny efekt uzyskać.

Minusem jest też osypywanie się tuszu po paru godzinach, wiec trzeba uważać i co trochę kontrolować stan wokół oczu, minusem na pewno jest to  ze gdy ktoś się spieszy i chce umalować rzęsy to na 100% się upaćka na powiekach, po prostu szczoteczka jest zbyt gruba, trzeba się przyzwyczaić.
Za plusy uznam to ze nawet fajnie wydłuża i pogrubia rzęsy. No i cena jest nawet ok.

Po raz drugi nie kupię tego tuszu, nie jest to co szukałam, póki co Wibo jest numer 1 u mnie i może to zmienić tylko wycofanie ze sprzedaży tej maskary:( ( a chyba na to się zanosi.


A tak prezentuje się na rzęsach

zdj. bez lampy:


z lampą:


A Wy miałyscie ten tusz?
Jaka jest Wasza opinia?

Może znacie jakiś fajny wydłużający tusz który przy tym ich nie skleja???








5 komentarzy:

  1. nie mialam,po szczoteczce widze,ze nie jedt dla mnie. Najlepszy wydluzajacy jest loreal telescopic! nie skleja i sie nie kruszy,polecam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę spróbować bo już słyszałam że dobry jest:)

      Usuń
  2. całkiem przyjemny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz piękne rzęsy ;) zaraz obejrzę ten tusz z wibo o którym mówisz ;) bo jestem ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam Ci tusz z Essence taki szary z dużą szczoteczką :) Ja mam krótkie rzęsy a je pięknie wydłuża i pogrubia więc przy Twoich będzie się zachowywać jeszcze lepiej :) Nie pamiętam nazwy niestety...

    OdpowiedzUsuń