środa, 12 grudnia 2012

Trudny wybór.....


Hej dziewczyny

jako że zbliża się wypłata a mam parę rzeczy które muszę koniecznie kupić a   kompletnie już nie wiem co wybrać

Po pierwsze :krem na zmarszczki : mam 25 lat więc już powinnam używać, właściwie to  używam  niby ten z Soraya miał być przeciwzmarszczkowy ale nie jest i totalnie do niczego jest,więc szukam czegoś innego, ale mam ograniczony budżet ze wzgędlu na święta i sylwestra więc krem musi być do   50zł :P
Jesteście w stanie polecić sprawdzony krem?

Po drugie:; Koncząa mi sie perfumy i chciałabym jakieś fajne zastanawiam się między euphorią blosoom lub  yves rocher So elixir . obydwie nuty są w miarę mocne no ale jest zima więc mogę zaszaleć. myślałam też nad hugo boss orange.



Trzecia rzecz już nie tak pilna: 
Suchy szampon myślę że fajny produkt który  mi by się przydał ,ale do tej pory nigdy tego nie stosowałam a jestem ciekawa faktycznych efektów:) może jakiś polecicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz