środa, 19 czerwca 2013

Sukienka na wesele- trudne wybory:)

Hej

ostatnio coraz więcej czasu poświęcam na szukanie sukienki na wesele, właściwie wesela bo jest ich aż 4!! W tym na jednym ja jestem świadkową a na drugim mój narzeczony, więc szukam czegoś fajnego, ostatnio szczególnie podobają mi się sukienki z trenem ale też takie tzw "tulipan", u mnie w mieście niestety póki co jest kiepski wybór więc przeglądam neta a nóż gdzieś znajde coś ciekawego





A Wam podoba się któraś z tych sukienek? 
Znacie jakieś fajny sklep internetowy z sukienkami na wesele?

4 komentarze:

  1. Druga "kremowa" sukienka bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze same fajne sukienki pokazalas i tez mialabym problem z doborem odpowiedniego. ale ta ostatnia ruda tylko w innym kolorze jest genialna !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 rząd druga od lewej
    gwarantuję Ci że będziesz wyglądać elegancko i przyda Ci się nie tylko na wesela :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tą ostatnią w wersji chabrowej :) w sobotę też będę świadkową :)

    OdpowiedzUsuń