wtorek, 2 kwietnia 2013

Moja pielęgnacja włosów

Hej

od paru miesięcy zapuszczam włosy, głównie z powodu tego że zawsze miałam maks do ramion a teraz chce zmian:)
Kosmetyki które używam do włosów to:

Olejek Vatika kokosowy ( bardzo fajnie nawilża włosy a przy okazji nie obciąża ich, zauważyłam że przy jego stosowaniu włosy rzadziej  mi się przetłuszczaja)

Szampon z czarną rzepą firma Barwa ( fajny pomoga zarówno na łupież jak i na włosy są po nim bardzo takie hmm oczyszczone :P)

Timotei, Perfekcyjne Loki, Odżywka do włosów ( bardzo fajna odżywka uwielbiam jej nawilżenie mój numer jeden wśród odżywek póki co:)

i oczywiście mój ulubiony Aloes o którym już wspominałam niedawno ;) 

Tak obecnie wyglądaja moje włosy tu akurat bez prostownicy i żyją swoim życiem:P

 

 Mam nadzieję że tempo wzrostowe będzie w miarę szybkie tym bardziej że końcówki też kiedy muszę obciąć :) 


A Wy znacie jakieś fajne kosmetyki do włosów ? chodzi mi głównie o odźywki?

 

 

5 komentarzy:

  1. Niech rosną szybko.
    Jak używasz Vatiki? Też mam i jestem ciekawa.
    Ja używam odżywki Kallos i jestem zadowolona.
    Ja się zastanawiam czy nie obciąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam akurat ten i jestem naprawde zadowolona http://www.helfy.pl/vatika-dabur

      Usuń
  2. mi słabo rosna włoski ...mam rozjasn iane z czarnych i nie moge sie z nimi dogadac wogóle......

    OdpowiedzUsuń
  3. jeżeli chodzi o odżywkę to u mnie sprawdza się dwufazowa z Mariona z olejkiem arganowym, bez spłukiwania, taka psikana ;)

    OdpowiedzUsuń