środa, 27 marca 2013

Suknie ślubne -trudne wybory:)

Hej

Byłam w poniedziałek z koleżanką w poszukiwaniach sukni ślubnej w Radomiu.Zeszło nam cały dzień, ale wrażeń naprawdę co niemiara ;)

Jak dobrze liczę to w około 10 sklepach byłyśmy. W tym roku według katalogów panuje moda na proste suknie, ozdobione koronkami ewentualnie kamyczkami, ale nie takiej szukałyśmy, na szczęście miałyśmy zdjęcia sukienek na wzór, jakie  podobają się  mojej koleżance, więc było łatwiej:)
Spotkałam się z różnymi opiniami przynajmniej z tego co wyczytałam i dowiedziałam się od koleżanek że czasem każą płacić  50 zł za przymierzenie sukni , czasem wogóle nie daja przymierzyć,ale w praktyce okazało się, że bez żadnych problemów  to się odbyło:)

Ja mam podobny gust co do sukienek ( sama też planuje ślub ) też sobie popatrzyłam i zweryfikowałam mój gust ;)
W jednym sklepie była nie mila obsługa narzucała jakies sukienki albo wielgaśne , albo zupelnie proste a te co nam sie podobały to wyśmiewały że jakiś starodawny styl!! Tylko z tego co się dowiedziałyśmy w katalogu 2014 ma być właśnie większość sukienek "na bogato" ,no ale tamte Panie chyba za bardzo się nie znają :):) na szczescie to byl tylko jeden nieprzyjemny epizod, wszędzie bez problemu kolezanka przymierzała suknie w jej guście bez dziwnych komentarzy:)

To kilka przykładow sukienek w moim guście :)




W takim stylu będe poszukiwać w przyszłości sukienki:)

A Wam jakie suknie ślubne się podobają?

3 komentarze:

  1. Moja znajoma miala podobna, tylko nie biala, wygladala cudnie!
    Mi koronki i falbanki wpadly w oko ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja juz 2 lata po ślubie więc nie mam tego problemu hehe ja mialam princesske a dół sukni był z 14 warst tiulu w tym wierzchnia lekko brokatowana - mi sie bardzo podobaął :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie właśnie czekają poszukiwania sukni, jakoś nie mogę się do tego zabrać, a czas leci... Mi się księżniczkowe podobają ;)

    OdpowiedzUsuń