poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Makijaż dla odważnych dziewczyn:) plus przygoda z kosmetyczką

Hej


dziś zmalowałam makijaż tak z nudów,dużo kombinowałam ale wyszło nawet ok:) jest to raczej nie wyjściowy makijaż ale dla odważnych na jakieś imprezy można  zaryzykować:) a tak wygląda 



Pewnie zauważyłyście jakie mam dziwne brwi ale to efekt dzisiejszej wizyty u kosmetyczki z którą wiąże  się śmieszna historia, otóż od znajomej dowiedziałam się ze w moim mieście jest bardzo dobra kosmetyczka i ładnie robi brwi, a ze u niej mi się spodobały to skorzystałam z informacji. więc w ten sam dzień udałam się do tego salonu. Nie byłam do końca pewna gdzie jest ten zakład i tak sobie szłam aż w końcu wyłonił się zakład kosmetyczny, miła pani powiedziała ze dzis nie da rady ( był to piątek)  i umówi mnie na poniedzialek, dała mi nawet wizytówkę która schowałam i o niej zapomniałam. Dzis ochoczo powedrowalam po pracy do kosmetyczki, jednak ze miałam chwile czasu to  przypomniałam sobie o  wizytówce, wiec wyciągnełam ja z czeluści torebki :P i co się okazało!!! na wizytówce pisało ze to kompletnie nie ta kosmetyczka i trafiłam do złego zakładu , głupio było mi zrezygnować więc  poszłam , ale cóż z efektów nie jestem zadowolona zrobiła mi te brwi gorzej niz ja sama sobie robie , a suma sumarm okazało się ze właściwy zakład jest uliczkę dalej,więc teraz  pozostaje mi czekać az odrosną mi brwi i  udać się do zakładu gdzie chciałam trafic od początku  :)

8 komentarzy:

  1. Gdybyś nie pisała, to wcale nie zwróciłabym uwagi na brwi :) a makijaż piękny, choć ja ograniczyłabym się do pojedynczej, cieniutkiej kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A powiedz jeszcze jak spisują się pędzelki z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już dawałam im szansę parę razy jednak dla mnie sa za twarde:( jedynie ten największy pędzel fajnie sie spisuje do bronzera :) a reszta niestety u mnie sie nie sprawdziła...

      Usuń
    2. To szkoda :( Ja w makijażu jestem w sumie początkująca więc dla mnie może będą odpowiednie :)

      Usuń
    3. jeśli mam być szczera lepiej Ci się sprawdzą pędzelki z bazaru niż te ;) bo tylko się umordujesz :) no chyba że Tobie przypasują ;)

      Usuń
  3. swietny makijaz;) a brwi odrosna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam potrójne kreski...ciekawy efekt daja :)

    OdpowiedzUsuń