środa, 13 czerwca 2012


Dziś chciałbym przedstawić recenzje kremu BB  Garnier który dostałam do testowania. Krem na pierwsze wrażenie naprawdę przyzwoicie sie prezentuje, ma  fajną lekką konsystencje, baaardzo ładny zapach ( przynajmniej ja lubię takie zapachy cytrusowe) i jest bardzo wydajny, a co do działania powiem tak na początku nie spodobało mi się to że ciemnieje na  skórze, ale to sie da  przeżyć, ale co do działania byłam w lekkim szoku stosowałam go w miarę  regularnie, na początku nic za bardzo się nie działo już miałam go rzucić w kąt ale dosłownie po około 9 dniach stosowania znikła  mi zmarszczka pod okiem (  nie tyle zmarszczka co przesuszenie skóry pod okiem mam  24 lata więc jeszcze takie rzeczy da się uratować;)  i żadne kremy itd. nie pomagały , to było naprawde pozytywne zaskoczenie, ale chyba najbardziej zdziwiło mnie to że zaczeły mi blednąć blizny po krostkach ! obecnie została  mi w jednym miejscu ale nie wiem  czy  zejdzie. Generalnie myślałam że to mój wymysł z tym znikaniem blizn ale jak sie okazało moja koleżanka nie wiedząc że już stosuje ten krem proponowała mi go kupić bo jak powiedziała pozbyła sie w końcu blizn na czole i skroniach, więc jak jej powiedziałam że już go mam i stosuje i mam te same odczucia bardzo się zdziwiła ale pozytywnie;D Ogólnie rzecz biorąc  gorąco  polecam ten krem i nie radzę się zniechęcać po pierwszych użyciach:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz