poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Sos czosnkowy - jak z Da Grasso;)

Hej



Wczoraj zrobiłam drugie podejście z sosem czosnkowym i tym razem wyszło tak jak chciałam.
Może kogoś zainteresuje ten przepis więc podam :

*1 jogurt naturalny np. Danone 
*1 glówka świeżego czosnku
*bazylia
*1łyżka majonezu ( ja dodałam Kielecki)
*przyprawa tzatziki na oko tak około łyżeczki 

Oczywiście czosnek musimy zmielić, następnie dodajemy wedle uznania bazyli, 1 spora łyżka majonezu a na koniec przyprawa tzatziki. Wstawiamy do lodówki przynajmniej na 3 godziny a potem można się zajadac pysznym sosem jak z Da Grasso bo smak jest baaardzo podobny ;)


Jeszcze tylko muszę wykombinować jakiś dobry przepis na pomidorowy sos:)


A Wy macie jakieś swoje pomysły na ten lub pomidorowy sos??

4 komentarze:

  1. fajny bardzo przepis, nie wiem czy mi by się udał za pierwszym razem, ale napewno jest o wiele zdrowszy od majonezu jakiegoś zwykłego i o wiele smaczniejszy:))
    p.s. zapraszam do oceny mojego nowego makijażu:)) pozdrawiam serdecznie;**

    OdpowiedzUsuń
  2. nie robiłam jeszcze sosu czosnkowego.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podobne robię sos czosnkowy :)

    OdpowiedzUsuń