niedziela, 21 kwietnia 2013

makijaż Na wesele;) i sztuczne rzęsy z Essence

Hej

dziś na szybko makijaż który w zasadzie bardziej pasuje dla dziewczyn o brązowych oczach, ja w takim bardzo rzadko chodzę, ostatnio malowałam koleżankę  na wesele, więc dziś odtworzyłam go  na sobie :)
Właśnie dodam że użyłam pędzli z biedronki,i podtrzymuje zdanie że bardzo nie wygodnie się nimi maluje,są twarde że ciężko cokolwiek nimi zrobić :) Jedynie pędzel do bronzera spełnia się w swojej roli. Z resztą się pożegnam, i zacznę poszukiwania moich ideałów ;)





Makijaż w całości wykonany paletką Sleek Glory, natomiast na linię wodną użyłam niebieskiej kredki z Wibo. Tusz do rzęs Max Factor 2000 Calorie.


A tu po raz pierwszy w sztucznych rzęsach :)  sorki za brwi są okropne znowu :P



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz