środa, 16 stycznia 2013

Postanowienia na ten rok!

Hej

niestety znów jestem chora, na szczęście jest tego plus do końca tygodnia mam zwolnienie:) więc póki co  kuruje się i wpadłam na pomysł że nie robiłam postanowień noworocznych a przydałaby się jakaś mobilizacja:
Mam nadzieje że wszystkie  dojdą o skutku.


Moje postanowienia

1. Zacząć oszczędzać pieniądze minimum 200zł na miesiąc na hydraulikę ( z chłopakiem wykańczamy poddasze)
2. Zaleczyć wszystkie zęby ( zrobilabym to szybciej ale ceny u mnie w mieście są z kosmosu u prywatnych dentystów a na nfz nie pójde zbyt wiele problemów z nimi miałam)
3. Apart na zęby- no  cóż nie wiem czy to realne w tym roku i czy wogóle, sprawa wygląda tak że mam 2 martwe zęby i nie wiem czy to nie wykluczy założenia aparatu
4.intenstywny trenin z hula-hopem- zaczynam na wiosnę i mam nadzieje że będą jakieś efekty hula hop już zakupiony i przez parę dni testowany ale na razie odkładam to na wiosnę;)
5. Zadbać lepiej o zdrowie!!!


jak mi się coś przypomni to dopisze, byłabym bardzo szczęśliwa jeśli by mi się udało zrealizować te postanowienia ale zobaczymy co przyniesie ten rok:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz