niedziela, 6 stycznia 2013

Makijaż wieczorowy

hej:)

dziś makijaż typowo wieczorowy. Jak zwykle mam problem  z aparatem i rozjaśnia mi zdjęcia próbowałam przyciemniać ale nie umiem za bardzo więc jest jak jest :)

Do makijażu użyłam
Paletki Sleek Glory
Podkład Paese Long Cover
Tusz Max Factor 2000 calorie
kredka  niebieska Wibo
puder transparentny my secret
brwi : tusz do brwi Delia






Na paletce zaznaaczyłam których cieni użyłam

Dodatkowo makijaż przyciemniłam   Czarnym cieniem Karisma (bazarkowy ;)
brązowym cieniem który na żywo jest bardzo mocny też to są cienie bazarkowe ostatnio kupione :)

 i kredka którą uwielbiam z Vipery Ikebana :) bardzo fajna, miękka i bardzo ładny efekt daje. Na razie mój numer jeden wśród czarnych kredek:)

Szkoda że mój aprat nie umie oddać tego jak naprawdę wygląda makijaż:( acha i brwi też nie są idealne bo już trochę odrosły i znów musze śmigać do kosmetyczki która robi cuda z moimi brwiami :)










1 komentarz:

  1. strasznie podobają mi się takie mocne makijaże oka, ale tylko na kimś. jak ja się tak umaluję to mam wrażenie, że ktoś mi oko podbił:P

    OdpowiedzUsuń