środa, 10 października 2012

Grzyby

Hej;)



ostatnio chorowałam na zapalenie oskrzeli i nie miałam kiedy tak naprawde pisać na blogu zresztą z   chęciami też było ciężko ale  po mocnej kuracji antybiotykowej wróciłam do sił;)
Jako że lubię chodzić na   grzyby oczywiscie nie mogłam  się powstrzymać i ruszyłam do lasu na grzyby co prawda najwięcej jest maślaków ale znalzałam też nawet spore  kozaki :D zrobiłam zdjęcia tylko nie wiem   gdzie  kabel  jutro się postaram i wrzucę  zdjęcia:) szkoda że nie ma totalnego wysypu ale dobre i to. Sos z maślaków już   był  , słoiczków parę zamarynowanych jest jeszcze tylko pierogów mi do szczęścia brakuje:) jeśli w weekend pogoda dopisze to na pewno znów się wybiorę. 

A wy lubicie grzyby? lubicie chodzić do lasu ? piszcie :) mam nadzieje że trochę w końcu rozkręci się ten blog;D może to kwestia czasu


Jeśli bym umiała jakoś ustawić aparat to bym spróbowała pokazać Wam moje makijaże a próbuje na wszelkie sposoby i ciaglę są jakieś wyblakłe nie widać na nich rzeczywistego makijażu jak wyglada niestety;(  Może ktoś wie jak najlpiej w Samsungach ustawić ??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz